wtorek, 31 grudnia 2013

Rok w migawkach.

Skłamałabym   gdybym napisała, że 2013 był dla nas dobry. Był okropny! Pomimo wielu sukcesów, radości,  nowych, fascynujących znajomości i pozytywnych zakończeń- bilans nadal jest na  minusie. Życzymy zatem- sobie i Wam- aby 2014 był duuuużo lepszy. Życzymy  przede wszystkim zdrowia a także pasji, nieposkromionego apetytu na życie,  otwartości na ludzi, codziennej uważności ... Niech nam wszystkim się dobrze dzieje, Kochani!

Zostawiam Was z moimi ulubionymi, Misiulkowymi kadrami- po jednym na każdy miesiąc. Wybór był bardzo subiektywny, każdy kadr kojarzy nam się z jakimś, istotnym ( mniej lub bardziej) wydarzeniem. Chyba mam gotowca na kalendarz 2014;)


Styczeń


Luty


Marzec


Kwiecień


Maj


Czerwiec


Lipiec


Sierpień


Wrzesień


Październik


Listopad


Grudzień






8 komentarzy:

  1. Się wzruszyłam... :')
    Lepszego... najlepszego! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Większość zdjęć kojarzę z bloga, ale nie wszystkie. A ostatnie PRZEPIĘKNE! Życzę Wam aby 2014 wynagrodził Wam wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech 2014 przyniesie wam więcej powodów do radości i uśmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolcia ja również życze Wam,aby kolejny rok przyniósł więcej powodów do radości i uśmiechu. Dużo zdrówka dla Miesia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. odnalazłam Was w tym roku. zostałam i zostanę. Niech ten Nowy Rok wynagrodzi Wam to co złe było w tym. Niech będzie zdrowie i uśmiech i czas.
    Samych dobroci Karola!!! p k-c

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe podsumowanie zdjęciowe :)
    My was poznaliśmy w 2013 i zapisujemy to, jako bardzo dobry element rocznej układanki.

    Na Nowy Rok zdrówka i bilansu na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za tyyyle dobrych słów, myśli i życzeń!
    Lena Lena, Paula- A jak ja się cieszę, że Was tu odkryłam- nie macie pojęcia! To chyba największy plus płynący z założenia bloga:) Baaardzo miło mi Was móc tu gościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia, a Twoje są magiczne.
    Chciałam wybrać ulubione, ale nie sposób.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń