środa, 18 maja 2016

Urodziny z Edukatorkiem.



Kiedy Asia z Edukatorka napisała, bym wybrała prezent urodzinowy dla Mieszka, w ramach akcji "Urodziny z Edukatorkiem", miałam nie lada problem. Edukatorek już od dawna jest dla mnie istną kopalnią prezentów. Studnią bez dna. I kiedy ktoś pyta mnie, gdzie najlepiej kupić prezent dla malucha czy przedszkolaka- odsyłam właśnie do Edukatorka lub Piknini. To zdecydowanie moje dwa ulubione sklepy. Ostatecznie, w ramach prezentu urodzinowego, wybrałam dwie rzeczy. Dziś pokażę Wam tylko jedną z nich. Druga, to gra i pojawi się w osobnym wpisie. Dawno nie było przeglądu naszych gier, prawda? Nadrobimy :)

Tymczasem przedstawiam Wam ulubieńca Miesia- robota ze szczypcami i napędem silnikowym, którego skonstruował samodzielnie. No, prawie, bo z moją niewielką pomocą. Satysfakcja ogromna. I spore napięcie-do końca nie wiedzieliśmy, czy kabelki dobrze połączył, czy zadziała. Działa, jeździ po całym domu i wciąż nam się plącze pod nogami ;) Robot jest bardzo solidnie wykonany, zawiera elementy z grubej, porządnej tektury/pianki (przeżyła spotkanie z małymi, niecierpliwymi paluszkami bez szwanku), silnik, naklejki oraz plastikowe elementów (koła, wkręty). Instrukcja jest jasna, klarowna, szczegółowa. Śrubokręt jest potrzebny tylko jeden raz, na samym końcu- do zamocowania klapki na baterie. Resztę dziecko składa paluszkami, "na wcisk". Świetne ćwiczenie motoryki małej, z którego dziecko kompletnie nie zdaje sobie sprawy. Ono po prostu świetnie się bawi :) To pierwsza lekcja mechaniki, dziecko samodzielnie łączy prosty obwód i "odkrywa podstawowe mechanizmy związane z budową pojazdów"- jak podaje producent. Kreatywna, porządna zabawka w przystępnej cenie. Mnie kupili,  jestem zachwycona i myślę, że to nie koniec naszej przygody z zabawkami 4M.

Naszego robota znajdziecie TU.


Kochani, wspólnie z Edukatorkiem mamy dla Was kod rabatowy (-10%) na kreatywne zabawki 4M. Wystarczy na poziomie koszyka wpisać "sladem". Kod obowiązuje do niedzieli :) Zabawek 4M szukajcie TU.
 

 

2 komentarze: