wtorek, 8 października 2013

Czerwone jabłuszko.

Miał być dzisiaj spacerowo- jesienny wpis. Kasztany, żołędzie, kolorowe listki. Wszystkie te 'dary jesieni', które odkrywam z Nim na nowo. Bo jesień z Nim, to zupełnie inna jesień. Bez koca, bez książki, bez ciepłej herbaty w ulubionym kubku. Z plecakiem ( na kasztany), z rowerem, z gonitwą za ostatnimi promykami słońca... :)
Miało być więcej, ale będzie tylko Miesio i jego czerwone jabłuszko.  Za każdym razem kiedy spoglądam na te zdjęcia cieszę się, że ten mały Ktoś zwrócił mi kolorową jesień:)

 
  

12 komentarzy:

  1. Jestem uzależniona od Twojego bloga! Twoje zdjęcia są wyjątkowe. A Mieszko ma cudne oczy. Chyba po tacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda ja też czuję uzależnienie od zdjęć koleżanki :D
    CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja kocham twoje zdjęcia :) super

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytane- skąd ten cudny plecaczek??? Chcę taki dla mojego szkraba:) I sweterek również:) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecaczek sh:) A sweterek c&a ( zeszłoroczna kolekcja):)
    Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedź, szkoda, że plecaczek nieosiągalny:( Będziemy szukać podobnego, bardzo mi się podoba jak ubierasz synka- stylowo, ale nie jest to przekombinowane jak, to niektóre mamy potrafią. U Ciebie wszystko jest takie naturalne i niewymuszone:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. oj cudne to czerwone jabłuszko! Piękne zdjęcia! Nadal wierna cyfrówce?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzikuski, od sierpnia jestem szczęśliwym posiadaczem nikona http://karolinawierzykowska.blogspot.com/2013/08/fly.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, przecież wszystkie posty łącznie z tym samolotowym widziałam ;) hehe właśnie, za bardzo Twoje zdjęcia mnie zajmują, że od tekstu odciągają uwagę ;) super! ja teraz na nowy obiektyw zbieram :)

      Usuń
  9. Jaki? Jaki? ;)) Też bym nowy chciała, bo mam tylko ten który był w zestawie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolcia Twój plecak i zdjęcia wymiatają, ale Anonim pytał o plecak - znalazłam taki http://allegro.pl/misiek-plecak-maskotka-40cm-mis-plecaczek-i3613307928.html Może komuś się spodoba.

    OdpowiedzUsuń