środa, 2 października 2013

Są takie miejsca...

Są takie miejsca, w których z aparatem się nie rozstaję. Bo wszystko wokół prosi się o stopklatkę. Stara jabłoń, kot wygrzewający się na słońcu, poniemieckie kafle, Dziadek z wnukiem na kolanie, szalona Babcia i jej martensy w kolorze bordo... Wszystko. A najbardziej ten zachwyt w oczach Księciula, kiedy TAM jest. Niestety regularne zabieranie aparatu w takie miejsca jest niebezpieczne! Bo jeszcze jedno pstryknięcie, jeszcze tylko jedno... ostatnie! Ostatnie nigdy nie jest ostatnim;) Dlatego postanowiłam aparat zostawiać w domu (no, przynajmniej co drugi raz;)) by czasem też stać się częścią tych obrazków a nie tylko obserwatorem ukrytym za szkłem obiektywu.
TE miejsca są właśnie TYMI głównie poprzez ludzi którzy w nich bywają. Tak jest też i z naszym miejscem. Nie byłoby tego pysznego jabłka gdyby Dziadek go dla Miesia nie zerwał, nie byłoby takiej fajnej zabawy gdyby Wuja w piłę nie pograł,  nie byłoby tego błysku w oku gdyby Babcia ciekawej historii nie opowiedziała...
Miesiulo z komunikowaniem swoich potrzeb nie ma żadnych trudności, o nie! Mówi o nich donośnie i zdecydowanie, słyszymy więc (po sto razy dziennie!) " Mamo, tato, jedziem? baby Asi, dziadka Adzieja, wuja Jedlusia, jedziem? Plosieee!". 

 
  
 
 
   
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 
 

  
 

13 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w Twoich zdjęciach!
    GLANY REWELKA :D Ten kolor....
    No miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia ! jak wszystkie zreszta !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię! A rodzinka jak z obrazka- uwielbiam na Was patrzeć a tu jeszcze tacy dziadkowie, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Właśnie taką jesień kocham, rodzinną i kolorową:) Dziękuję, że mi o tym przypomniałaś.
    Trasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Trasiu, ja jesieni zdecydowanie NIE kocham, dlatego muszę ją sobie jakoś " ozłocić";))

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja za Miesiem również po raz setny: "Jedziem!? Plosieeee!!! Jedziem!" :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolcia, jesteś świetna! Zachwycam się.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj popieram moje przedmówczynie. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale się nie dziwię! wspaniałe urokliwe miejsce... ja bym się wcale stamtąd nie ruszyła!

    OdpowiedzUsuń
  10. całe szczęście czasami jednak aparat zabierasz!!! piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam twoje zdjęcia :) te kolory :) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zdjęcia i uwielbiam jak piszesz....

    OdpowiedzUsuń