czwartek, 26 stycznia 2017

Wyjątkowości/2



Po dwóch miesiącach od ostatniego "odcinka", wracamy z cyklem wyjątkowości. Zobaczcie, co nas zachwyciło w styczniu!

1. Tekstyliów od Belle Petite mamy sporo. Pokazywałam nie raz. Świetna jakość idzie tu w parze z fajną ceną. Produkty są pięknie zapakowane. Lubimy to! Styczniowe wyjątkowości to mufka, w moją ulubioną, miasteczkową tkaninę i kocyk, ostatnio także ulubiony (a trochę ich mamy). Ten jest bardzo miękki, idealnie otula Młodą podczas spacerów. Jego kolor okazał się o wiele bardziej praktyczny, niż mój ukochany biały, nie widać każdego śladu Miesiowych łapek, bo oczywiście wszystko co Jaśminkowe jest przez starszego Brata bardzo lubiane ;) Bardzo lubię w kocykach Belle Petite, to że mają wszyte kolorowe metki, Inka właśnie zaczyna to doceniać.


2. Pieluszek i otulaczy nigdy dość. Nadal owijamy Jaśminkę, gdy jest niespokojna, sporo też ulewa, więc takie tekstylia są na wagę złota. Nowością w naszej szafie i w ofercie TulioTULAcze bambusowe w piękne, czarno-białe wzory. Wyjątkowo przypadły nam do gustu! Są delikatne i przewiewne, będą niezastąpione latem.


 3. Na koniec coś typowo babskiego. Przyznam, że wciąga mnie ten dziewczynkowy świat, oj wciąga! Te wszystkie kokardki, opaski, kwiatuszki dodają uroku szaremu krajobrazowi za oknem. Przepiękne i przede wszystkim przyjazne dla dzidziusia, bo bardzo miękkie, opaski Project Bow skradły moje serce. Jaśminka wygląda w nich uroczo! Na zdjęciach zobaczycie też zimowe mokasynki SziSzi. To ostatnio mój ulubiony duet w wyjściowych stylizacjach Jaśminki ;)

6 komentarzy:

  1. Piękności! A córeczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest <3 I kooocham Twoje kadry, nooo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj będzie kradła niejedno serce ta młoda dama, moje już ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Proszę zdradzić skąd ta cudna sukienka? Taką szukam na roczek! Może poleci Pani dobry sklep/stronę?
    Dobry sklep mam na myśli dobrą jakość: -)
    Jaśminka to Aniołek i to imię dodaje anielskości!
    Dziękuję z góry i gorąco pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne zdjęcia :D Moja siostrzenica ostatnio skończyła 4 miesiące, muszę stwierdzić, że dzieciaki są super i potrafią obudzić w człowieku jakieś inne instynkty

    OdpowiedzUsuń