niedziela, 7 września 2014

Kolorowy weekend.



Prawdziwie letni weekend za nami. Były lody, były krótkie spodenki, była wycieczka. Lato, zostań z nami jeszcze chwilę!


Ubranka- wszystko SH, najbardziej cieszy koszula upolowana przez Babcię- Tommy Hilfiger za kilka zł:)

Trampki- H&M

Plecak- Skip Hop, nasz kupiony TU

No i na koniec najlepsze-ręcznik od Camphory. Jest duży i mięsisty. wykonany w 100% z bambusa, ekologiczny i antyalergiczny. Camphorę pokazywałam i polecałam już nie raz (mgiełka, ręcznik przedszkolaka). Lubię odpakowywać od nich paczki, bo produkty zawsze mnie zaskakują. Tym, że w rzeczywistości prezentują się o wiele piękniej niż na zdjęciach. Tym, że wszystko jest niewyobrażalnie mięciutkie, przemiłe w dotyku. Dni lecą, a miękkość ręcznika czy otulacza pozostaje ta sama. Uwielbiam!

9 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcia. Jak zwykle... Kocham SH i plecaki od Skip Hop. Moja Ewka ma mini sowę. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. letnio, pięknie i kolorowo! :-) mojemu synkowi oczywiście najbardziej spodobałby sie samolocik (zagorzały fan lotnictwa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też czaimy się na ten plecaczek,jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy plecaczek, szkoda że my jeszcze nie potrzebujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula świetnie się zgrała z kolorem ławeczki, ale przystojniak Ci rośnie, super foty, nam jeszcze udało się w sobotę poopalać i pobrodzić w lodowatej wodzie pełnej meduz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pocztówki fajne!
    Uwielbiam takie łupy w SH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć ostatnio nie mam dobrej passy:) Ale na allegro też cudeńka można znaleźć:)

      Usuń
  7. Jezu, Karola, ale przystojniak ci rośnie!

    OdpowiedzUsuń