poniedziałek, 9 grudnia 2013

Basia.


Ostatnio tonę w zdjęciach. I to nie w Miesiowych;) Powstają gwiazdkowe prezenty dla cioć i babć. Ba! Nawet jedna sesja na Dzień Babci i Dziadka się odbyła:) Nie jestem profesjonalnym fotografem, ale jeśli macie ochotę na zdjęciową zabawę i kilka ujęć Szkraba moim amatorskim okiem- zapraszam:)
Bohaterką dzisiejszego wpisu jest półtoraroczna Basia- najgrzeczniejsze dziecko świata. Serio! Pogodna i kontaktowa jak mój Miesio, ale w przeciwieństwie do Niego tak spokojna i cierpliwa... No, cudna po prostu, zobaczcie sami;)




7 komentarzy:

  1. Rety, ile my byśmy dali za kilka ujęć Twoim okiem! Tylko te kilometry..... :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia, paluszkowa dziewczynka :)
    super!

    OdpowiedzUsuń

  3. polecam! super zdjęcia, super kontakt z Panią fotograf i bardzo miła obsługa:):) a zdjęcia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza Barbara, urocze twoje fotografie, aż mnie kusi z taka Basią zamienić się miejscami wiesz :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza modelka :)
    Basia w walizce <3

    Ja juz od dawna marze o takiej sesji dla moich chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam napisać to, co Magda... Coś fantastycznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta i Emi
    Karola nadal ogromnie kibicuję Ci w strefie zdjęciowej! abolutnie najlepsze: walizka i Basia z nosem w książeczce!

    OdpowiedzUsuń