sobota, 14 września 2013

Okienne inspiracje.

We wczorajszym wpisie mignęły Górki- kiedyś już przeze mnie pokazane na zielonym szyciu. Tak jak wtedy, i tym razem dostałam  wiadomości, których treść można podsumować hasłem: " Więcej Górek!" . Życzenie Wasze spełniam z przyjemnością, bo mój rodzinny dom, to dla mnie miejsce magiczne. To źródło nieustannych inspiracji.  To mój azyl . Dzisiaj okienne inspiracje i dekoracje. Jesienne, zimowe, wiosenne i letnie. Kuchenne, sypialniane, łazienkowe, gankowe, salonowe;) Chciałam posegregować według pór roku i pomieszczeń, ale ostatecznie zostawiam Was z tym okiennym misz- maszem :)


















9 komentarzy:

  1. miod na serce, Karola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko (no, oprócz koralików) - wielkie TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mama pisarka, koraliki- tudzież kolczyki- w końcu się nie gubią;) Gdybym tylko miała okno w łazience- wykorzystałabym ten patent:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Firanki z motywami roślinnymi masz przecudne! Zachwyciły mnie :)))

    A tu link do szelek :) http://allegro.pl/szelki-szelki-emo-style-trend-jelly-mix-kolorow-i3426357647.html

    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Firanki mamine;)
    Boskie te szelki, tylko które wybrać??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczarowany świat i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne fotencje !
    super pomysł na kwiatki :)
    inspiracja ma ! :)
    Pozdrawiam zapraszam do siebie
    mojamalaskandynawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie, strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń